صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

انتقال پول به استرالیا | قیمت و ارسال حواله دلار به استرالیا

استرالیا با نام رسمی قلمرو همسود استرالیا (به انگلیسی: Commonwealth of Australia) کشوری است توسعه یافته در نیمکره جنوبی. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال ۱۹۰۱ از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. جمعیت استرالیا ۲۵ میلیون و ۳۶۷ هزار نفر و زبان ملی کشور انگلیسی است در قانون کشور برای آن رسمیتی در نظر گرفته نشده‌است.
استرالیا از نظر مساحت دومین کشور پهناور عضو مجموعه اتحادیه کشورهای همسود است. سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا هستند.

ایرانیان زیادی در کشور استرالیا در حال زندگی و مشغول به تحصیل هستند و این امر باعث شده که مبادلات ارزی در این کشور متقاضیان زیادی داشته باشد , مجموعه پانی پی با سال ها تجربه و سابقه میتواند در ارسال حواله به استرالیا به شما کمک کند و انتقال پول را برای شما در سریع ترین زمان و کمترین کارمزد انجام دهد .


شرایط انتقال پول به استرالیا ؟

انتقال پول به استرالیا به حساب های بانکی توسط سیستم سوئیفت انجام میگردد و در زمان بندی 24 تا 48 ساعت کاری پول به حساب مقصد واریز میگردد .

کارمزد انتقال پول به استرالیا ؟

کارمزد انتقال پول در سیستم محاسبه گر ارز به صورت آنلاین قابل محاسبه میباشد .

به چه حساب هایی میتوان انتقال پول انجام داد ؟

انتقال پول به استرالیا میتواند به حساب های شخصی , شرکتی و دانشگاه باشد و امکان ارسال پول به همه حساب ها وجود دارد.

در چه روزهایی امکان انتقال پول وجود دارد ؟

انتقال پول به صورت حواله از روزهای دوشنبه تا پنج شنبه انجام میشود با توجه به تعطیل بودن روزهای شنبه و یکشنبه اگر ثبت سفارشی در این روزها انجام شود انتقال ان در روز دوشنبه انجام میشود .

تفاوت حواله دستی با حواله بانکی ؟

حواله دستی به صورت پول نقدی تحویل مشتری میشود اما حواله ارزی به جساب بانکی متقاضی واریز میگردد .

چگونه میتوان ثبت سفارش انجام داد ؟

برای ثبت سفارش حواله استرالیا اگر اکانت کاربری در سایت ندارید میبایستی ایجاد حساب نمایید و در منوی محاسبه گر ارز در پایین صفحه با وارد کردن مبلغ حواله میتوانید قیمت و کارمزد را مشاهده و ثبت سفارش آنلاین نمایید , مشخصات حساب بانکی دریافت کننده پول در فرم مربوطه باید تکمیل شود .

نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید ؟

اگر برای انتقال پول به استرالیا نیاز به مشاوره و سوال دارید میتوانید با کارشناسان مجموعه پانی پی در ساعات اداری تماس حاصل فرمائید .